LH Audyt Księgowość Doradztwo Kraków
Biuro rachunkowe - Kraków Swoszowice Audyt - Kraków
Księgowość - Kraków
Doradztwo - Kraków

 

W związku ze zmianą ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, od osób prawnych oraz ustawy o swobodzie działalności gospodarczej rozliczenia pomiędzy przedsiębiorcami o wartości powyżej 15.000 złotych brutto powinny zostać dokonywane za pomocą rachunku bankowego.

W przeciwnym wypadku koszty poniesione z tytułu transakcji nie będą mogły zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów.

Przepisy obowiązują dla transakcji zawartych po 1 stycznia 2017 roku. Dla transakcji zawartych przed 1 stycznia 2017 roku obowiązują przepisy dotychczasowe czyli obowiązek płatności za pośrednictwem rachunku bankowego dla transakcji powyżej 15.000 euro oraz możliwość zaliczenia kosztów transakcji do kosztów uzyskania przychodów bez względu na to czy transakcja została uregulowana gotówką czy przelewem.

Strona główna  | O firmie  | Usługi  | Kontakt